نوشته شده توسط : ابینه سیر

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان گفت: ضمن تشکر از گروه ها و افرادی که اقدام به ایجاد کانال ها و صفحات ویژه بنام ایشان در فضای مجازی کرده اند یک بار دیگر تاکید کرد هیچ ارتباطی با این صفحات و کانال ها ندارد.

فقط در توئیتر و فیسبوک اکانت دارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ضمن تشکر از گروهها و افرادی که اقدام به ایجاد کانال ها و صفحات ویژه بنام ایشان در فضای مجازی کرده اند یک بار دیگر تاکید کرد هیچ ارتباطی با این صفحات و کانال ها ندارد و اداره کنندگان آن ها را نمی شناسد. وی اضافه کرد تنها یک صفحه تایید شده در توییتر و یک صفحه تایید شده در فیسبوک داشته و در هیچ محیط مجازی دیگر حضور و فعالیت ندارد.

دکتر ظریف ضمن احترام به همه افراد، احزاب و جناح هایی که در چارچوب قانون برای حضور در انتخابات فعالیت می کنند تأکید کرد وی و وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه حاکمیتی فراجناحی که مسئول پیگیری اهداف ملی در صحنه بین المللی است، طبق مقررات اساسنامه خود به هیچ وجه در مسائل داخلی دخالت نکرده و مجاز به همراهی یا مخالفت با افراد و احزاب و گروههای سیاسی در انتخابات نیست.

محمد جواد ظریف ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات پرنشاط به عنوان مهمترین پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف سیاست خارجی خود در شرایط حساس کنونی، اظهار امیدواری کرد ملت بزرگ و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه در دو انتخابات پیش رو بار دیگر همچون خرداد 92 حماسه ای از مردم سالاری دینی، اقتدار ملی و انتخاب هوشمندانه را به ثبت رسانده و دولت را در پیگیری بهتر منافع ملی در سطح بین المللی یاری کنند.



:: برچسب‌ها: تویتر ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()