نوشته شده توسط : ابینه سیر

گردشگران نورزی جزیره کیش برای نخستین بار تا سقف 50 میلیون ریال بیمه می شوند

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، نوروز امسال اجراي طرح بيمه گردشگران با هدف  استقبال و پذیرایی بهتر و شایسته‌تر از مسافران و میهمانان نوروزی و آرامش خاطر گردشگران در دستور كار شركت عمران، آب و خدمات كيش قرار گرفت.

پرهام جانفشان با آرزوي سلامتي براي گردشگران نوروزي جزيره كيش و اقامتي خوش در اين جزيره مرجاني گفت:  با اجراي اين طرح هر يك از گردشگران جزيره كيش در تعطيلات نوروز از پوشش بيمه اي50 ميليون ريالي بر خوردار خواهند بود.

وي افزود: اين بيمه مسئوليت مدني بي نام بوده و براي پوشش 250 هزار گردشگر در طول تعطيلات نوروزي در نظر گرفته شده است.

مدير عامل شركت عمران، آب و خدمات كيش با بيان اينكه براي اجراي اين طرح با  يكي از شركت هاي معتبر بيمه اي قرار داد منعقد شده است گفت: اين بيمه پرداخت غرامت فوت و نقص عضو و هزينه هاي پزشكي را تا سقف 50 ميليون ريال پوشش خواهد داد.

لازم به ذكر است جزيره كيش با مساحتی حدود 92 کیلومتر مربع  در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران و در حدود 300 کیلومتری بندرعباس واقع شده است و به عنوان قطب مهم گردشگري كشور هر ساله پذيراي بيش از يك ميليون و هشتصد هزار گردشگر داخلي و خارجي است. با توجه به آب و هواي مطبوع اين جزيره در فصل بهار، همچنين امكانات اقامتي مناسب، جاذبه هاي گردشگري متنوع و برنامه هاي فرهنگي شاد و مفرح هر ساله تعطيلات نوروز شمار گردشگران جزيره كيش به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. در نوروز سال گذشته در برخي روزها  شمار گردشگران حاضر در كيش از سه برابر جمعيت ساكنان اين جزيره نيز فراتر مي رفت.

امسال نيز با برگزاري برنامه هاي جذاب  از جمله جشنواره همام و پخش ويژه برنامه تلويزيوني اين جشنواره هر شب ساعت 21 از شيكه 5 سيما، همچنين تسهيل شرايط سفر به جزيره كيش با افزايش شمار پروازها، استفاده از كشتي هاي مسافري جديد و مجهز در مسير بندر چارك تا جزيره كيش و راه اندازي رالي باس دوجيم، استفاده از نرم افزار دو جيم در جهت فروش تمامي خدمات گردشگري با نرخ هاي كنترل شده و ايجاد كمپينگ هاي چادري با امكانات اقامتي مناسب، پيش بيني مي شود شمار گردشگران نوروزي نسبت به سال هاي گذشته افزايش يابد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()