نوشته شده توسط : ابینه سیر

گردشگران نورزی جزیره کیش برای نخستین بار تا سقف 50 میلیون ریال بیمه می شوند

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، نوروز امسال اجراي طرح بيمه گردشگران با هدف  استقبال و پذیرایی بهتر و شایسته‌تر از مسافران و میهمانان نوروزی و آرامش خاطر گردشگران در دستور كار شركت عمران، آب و خدمات كيش قرار گرفت.

پرهام جانفشان با آرزوي سلامتي براي گردشگران نوروزي جزيره كيش و اقامتي خوش در اين جزيره مرجاني گفت:  با اجراي اين طرح هر يك از گردشگران جزيره كيش در تعطيلات نوروز از پوشش بيمه اي50 ميليون ريالي بر خوردار خواهند بود.

وي افزود: اين بيمه مسئوليت مدني بي نام بوده و براي پوشش 250 هزار گردشگر در طول تعطيلات نوروزي در نظر گرفته شده است.

مدير عامل شركت عمران، آب و خدمات كيش با بيان اينكه براي اجراي اين طرح با  يكي از شركت هاي معتبر بيمه اي قرار داد منعقد شده است گفت: اين بيمه پرداخت غرامت فوت و نقص عضو و هزينه هاي پزشكي را تا سقف 50 ميليون ريال پوشش خواهد داد.

لازم به ذكر است جزيره كيش با مساحتی حدود 92 کیلومتر مربع  در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران و در حدود 300 کیلومتری بندرعباس واقع شده است و به عنوان قطب مهم گردشگري كشور هر ساله پذيراي بيش از يك ميليون و هشتصد هزار گردشگر داخلي و خارجي است. با توجه به آب و هواي مطبوع اين جزيره در فصل بهار، همچنين امكانات اقامتي مناسب، جاذبه هاي گردشگري متنوع و برنامه هاي فرهنگي شاد و مفرح هر ساله تعطيلات نوروز شمار گردشگران جزيره كيش به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. در نوروز سال گذشته در برخي روزها  شمار گردشگران حاضر در كيش از سه برابر جمعيت ساكنان اين جزيره نيز فراتر مي رفت.

امسال نيز با برگزاري برنامه هاي جذاب  از جمله جشنواره همام و پخش ويژه برنامه تلويزيوني اين جشنواره هر شب ساعت 21 از شيكه 5 سيما، همچنين تسهيل شرايط سفر به جزيره كيش با افزايش شمار پروازها، استفاده از كشتي هاي مسافري جديد و مجهز در مسير بندر چارك تا جزيره كيش و راه اندازي رالي باس دوجيم، استفاده از نرم افزار دو جيم در جهت فروش تمامي خدمات گردشگري با نرخ هاي كنترل شده و ايجاد كمپينگ هاي چادري با امكانات اقامتي مناسب، پيش بيني مي شود شمار گردشگران نوروزي نسبت به سال هاي گذشته افزايش يابد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان لی پورت باتومی گرجستان (Le Port Apart Hotel ):

هتل آپارتمان لی پورت یکی از هتل آپارتمان شهر باتومی گرجستان می باشد که در مرکز شهر باتومی قرار دارد و دارای 45 آپارتمان مجهز می باشد.

هتل آپارتمان لی پورت یک انتخاب عالی برای گردشگران و سفرهای تفریحی و تجاری می باشد و دارای ترکیبی از امکانات یک هتل و آپارتمان می باشد.

از جمله ویژگی های هتل آپارتمان لی پورت : سیستم رزرو و پرداخت بسیار منعطف,محیط مناسب و راحت و موقعیت مکانی مناسب می باشد.

مسافرین هتل آپارتمان لی پورت می توانند از میل کردن غذاهای خوشمزه گرجستانی و اروپایی در کافه (Red Cafe)هتل لذت ببرند.

اگر می خواهید تور باتومی خود را در هتل آپارتمان لی پورت باتومی سپری کنید با کارشناسان تور گرجستان در شرکت ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

حمله ایرانیان به اینستاگرام رجب طیب اردوغان پس از کودتای ترکیه، تازه‌ترین نمونه از فرهنگ مذموم اینترنتی برخی از ما ایرانیان (چه بسا تعداد زیادی از ما) بود؛ اما آن گونه که به نظر می‌رسد، آخرین نمونه نخواهد بود و بعد از این هم شاهد یک چنین ماجراهای اسفناکی که عملا بازی با آبروی ملیت ایرانی در وسعتی جهانی است، خواهیم بود. با وجود این، آیا این خبر کذب در مورد اینستاگرام را باید به حساب آرزو گذاشت یا در زمره تخیلات ایرانی طبقه بندی کرد؟

به گزارش «تابناک»، روز گذشته انتشار خبری در مورد قابلیت جدیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منجر به آن شد که بسیاری از کاربران اینترنت و از جمله کاربران شبکه اجتماعی توییتر با شوق فراوان اقدام به باز نشر آن کنند.

این خبر کذب در مورد اینستاگرام برآیند آرزوهای ما است یا تخیلات ما؟

خبر کوتاه و ساده بود: اینستاگرام سرویس جدیدی ارایه کرده که بنا بر آن جلوی انتشار کامنت‌های حاوی کلمات رکیک و بی‌ادبانه گرفته می‌شود.

بر این اساس، اظهار شده بود که اینستاگرام با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد، در راستای پاک‌سازی کامنت‌ها و نظرات مشترکان خود، جلوی انتشار هر گونه ناسزا و عبارت بی‌ادبانه را می‌گیرد. ابزار جدید به پلتفرم اینستاگرام امکان می‌دهد کامنت‌های ارسالی از طرف کاربران را مانیتور و آن دسته از عباراتی را که حاوی الفاظ زشت می‌شوند مسدود کند تا برای دیگران قابل خواندن نباشند.

این خبر‌‌ همان گونه که گفته شد، به سرعت هرچه تمام‌تر در بسیاری از خبرگزاری‌ها و وب سایت‌های خبری داخلی و همچنین بر روی شبکه‌های اجتماعی باز نشر و به اشتراک گذاشته شد.

این موضوع می‌توانست برای بسیاری از ما خبری خوشایند و خوشحال کننده باشد که از قبل آن دیگر شاهد ریختن آبروی ملت ایران و معرفی ایرانیان به عنوان مردمی بی‌ادب و بی‌ملاحظه و کژ رفتار در فضای مجازی و آنلاین نباشیم؛ اما افسوس که این خبر آن گونه که پیداست، کذب است و دلایل غیر واقعی بودن آن نیز مشخص است.

نکته اول در مورد این خبر آن است که منبع دقیق خبر مشخص نیست. وب سایت خبری که برای اولین بار این خبر را منتشر کرده، یکی از وب سایت‌های حوزه فناوری و آی سی تی است و هرچند در متن خبر خود ذکر کرده که این موضوع در بیانیه‌ای از سوی شبکه اجتماعی اینستاگرام آمده، اما منبع اصلی خبر به هیچ وجه نیامده است. سایر وب سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها نیز این خبر را به نقل از همین وب سایت خبری باز نشر کرده‌اند.

از سوی دیگر، شبکه اینستاگرام زیر مجموعه‌ای از شرکت فیسبوک بوده که در سال ۲۰۱۲ این شرکت به رقم یک میلیارد دلار اینستاگرام را خریداری کرده است. در نتیجه اگر قرار بر سیاست گذاری برای این شبکه اجتماعی باشد، این شرکت فیسبوک است که باید در این مورد اطلاع رسانی کرده و بیانیه صادر کند.

موضوع بعدی آن است که حتی خود فیسبوک از چنین سیاستی برای کامنت گذاری در شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده نمی‌کند، زیرا صرف نظر از مشکلات فنی رصد کامنت ها به شکل Real-Time این موضوع از نظر سیاست گذاران و مقامات فیسبوک مغایرت کامل با اصل آزادی بیان دارد. همین موضوع منجر به آن شده که بار‌ها شرکت فیسبوک به دلیل انتشار محتوای افراطی و تروریستی روانه دادگاه‌های مختلف شود – نمونه اخیر شکایت تعدادی از صهیونیست‌ها از این شرکت است.

ورودی ها:


در نتیجه بسیار دور از ذهن است، در حالی که خود شبکه اجتماعی فیسبوک از این گونه سیاست گذاری‌ها حمایت نمی کند، برای شبکه اجتماعی اینستاگرام ـ که به لحاظ عملی و محتوایی دامنه‌ای بسیار محدود‌تر از فیسبوک دارد ـ شاهد یک چنین خط مشی باشیم.

از سوی دیگر، اگر قرار بر اضافه شدن امکانی جدید به هر شبکه اجتماعی باشد، شرکت‌های فناوری معمولا برای اعلام این امکانات بیانیه صادر نمی‌کنند! در واقع کاربرد بیانیه برای این شرکت‌ها متفاوت از موضوعی است که اکنون در رسانه‌های داخلی ما مطرح شده است. امکانات جدید از سوی این شبکه‌ها و شرکت‌ها در واقع از طریق بروزرسانی‌ها و در قالب توضیحات بروزرسانی‌های نرم افزاری اعلام شده و تشریح می‌شوند.

با همه این تفاسیر، از ابتدا نیز موضوع صدور بیانیه از سوی اینستاگرام در خصوص سانسور شدن بی‌ادبی‌ها در این شبکه اجتماعی موضوعی مشکوک بود. در همین حال، اگر چنین بیانیه‌ای صادر شده باشد، باید جایی در اینترنت ردی از آن مانده باشد، در صورتی که هرگونه جستجو برای این موضوع – یا اساسا انتشار خبری در مورد اینستاگرام ظرف یک ماه گذشته در این باب – با شکست مواجه می‌شود.

پس این خبر از کجا آمده است؟

شاید باید ریشه‌های انتشار این خبر را در تخیلات یا آرزوی‌های برخی از ما ایرانیان دنبال کرد. اتفاقاتی که از ماجرای حمله به پپسی شروع شد و با حمله به لیونل مسی به اوج خود رسید، بر خلاف انتظار ما نه تنها متوقف نشد ـ هرچند بار‌ها نکوهش شد ـ بلکه ابعاد تازه تری را نیز به خود می‌گیرد و پای ماجرا اکنون به سیاستمداران نیز کشیده شده است.

این خبر کذب در مورد اینستاگرام برآیند آرزوهای ما است یا تخیلات ما؟

 

این موضوع حتی مربوط به حملات بی‌ادبانه به شهروندان غیر ایرانی هم نیست و خوب که نگاه کنیم دار و دسته‌های اینستاگرامی بسیاری از شخصیت‌ها و چهره‌ها در کشور نیز یک چنین رویه مذمومی را در قبال یکدیگر دارند. از «تتلیتی»‌ها گرفته تا «سحریا» و به تازگی «ارتش بهنوشی» که طرفداران شخصیت‌ها و سلبریتی‌های ایرانی را شامل می‌شوند، بدون هیچ شکی برآیند همین لشکرکشی‌های مجازی است که دامنه عملیات‌های آن‌ها به اردوغان هم می‌رسد.

در جایی که فالور‌ها و طرفداران سلبریتی شکل و شمایل نمادین گونه‌ای از ارتش ابتدایی سایبری را برای شخصیت‌های محبوب خود پیدا می‌کنند، تعجبی ندارد که همین رویه در شکل خودجوش ـ اما با منطقی یکسان ـ حملات مبتنی بر فحاشی و تمسخر را در مورد شهروندان و شخصیت‌های خارجی شاهد باشیم.

این خبر کذب در مورد اینستاگرام برآیند آرزوهای ما است یا تخیلات ما؟

 

البته این به معنی آن نیست که همه طرفداران شخصیت‌ها و چهره‌های داخلی و همه «سحریا» و «بهنوشی‌ها» جزو بی‌ادبان و بی‌فرهنگان سایبری ایران هستند. مسأله این است که اردوکشی و لشکرکشی مجازی، به یک ناهنجاری و انحراف اساسی در فرهنگ اینترنتی ایرانیان تبدیل شده و نه تنها رو به کاهش نیست، بلکه در حال نهادینه و تشویق شدن نیز هست.

بازگردیم به موضوع خبر. به نظر می‌رسد، انتشار این خبر مبنی بر امکان جدید در اینستاگرام یا ناشی از آرزوهای ماست یا برآمده از تخیلات ما. در حالی که هنوز هیچ کس، نه خود کاربران و نه مسئولان نمی‌تواند به درستی ماهیت رفتارهای عجیب برخی از کاربران اینترنتی را برای فحاشی و بی‌ادبی در شبکه‌های اجتماعی تشریح کنند – شاید این موضوع باب مفصلی برای پژوهش در روان‌شناسی اجتماعی ما ایرانیان در فضای آنلاین باشد – آرزو یا تخیل آنکه در ‌‌نهایت زمانی ابزار انجام این گونه رفتار‌ها به کلی از میان برود، تبدیل به بخشی از ناخودآگاه جمعی آن دسته از ایرانیان شده که از تبعات فرهنگی و حیثیتی این چنین رفتارهایی با خبر و هراسان هستند.

آرزو یا تخیلی که به نظر چندان هم شدنی و در دسترس نیست، زیرا اساسا این گونه کاربردهایی که تعدادی از کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی طلب می‌کنند، به کلی در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و تنها به عنوان استثنا به آن نگاه می‌شود. اما در مورد ملت ایرانی تبدیل به یک قاعده شده است.

شاید زمانی برسد که اینستاگرام و توییتر و فیسبوک و مانند آن برای جلوگیری از بی‌ادبی‌ها و بی‌نزاکتی‌های ایرانی‌ها فکری بکنند و راه چاره‌ای بیندیشند؛ آن هم در جایی که ما و مسئولان ما خود از چاره اندیشی برای این مسأله غامض و بغرنج عاجز و ناتوان هستیم؛ اما آن روز بدون شک روزی است که دیگر حیثیت و آبرویی در فضای آنلاین برای ایران و ایرانی نمانده است؛ مسأله‌ای که هم اکنون نیز شاید صادق باشد.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل پارک ارمنستان سه ستاره

هتل سه ستاره پارک ارمنستان

هتل های سه ستاره ارمنستان

نرخ رزرو هتل پارک ارمنستان سه ستاره

امکانات و خدمات هتل پارک ارمنستان سه ستاره

کیفیت اتاق های هتل پارک ارمنستان سه ستاره

هتل های ارمنستان

تور ارمنستان هتل پارک ارمنستان سه ستاره

هتل پارک ارمنستان یکی از بهترین هتل های درجه یک ارمنستان است ،و از میدان جمهوری فقط ۴۰۰ متر فاصله دارد

این هتل دارای ۱۰ اتاق است اتاق ها دارای سیستم های خنک کننده میباشد و همچنین اینترنت نیز در این هتل رایگان است

همه اتاق ها دارای تلویزیون های صفحه تخت مجهز به تلویزیون کابلی میباشد

همه اتاق ها همچنین دارای حمام و دستشویی جداگانه است

همچنین پزیرش این هتل ۲۴ ساعته فعال است

امکانات هتل پارک ارمنستان برای مسافران تور ارمنستان :

وای فای رایگان , پارکینگ رایگان , اتاق خانوادگی , رستوران , اتاق های بدون سیگار



:: برچسب‌ها: هتل پارک ارمنستان سه ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل پاریس ایروان ارمنستان

Paris Hotel Yerevan

نرخ رزرو هتل پاریس ایروان ارمنستان

خدمات هتل پاریس ایروان ارمنستان

نظرات مردم هتل پاریس ایروان ارمنستان

تور ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان یکی از هتل های ۴ ستاره ارمنستان و شهر ایروان است که امکانات خوبی را به مسافران تور ارمنستان ارائه میدهد



:: برچسب‌ها: هتل پاریس ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هرچه تعداد اعضای یک کانال بیشتر باشد، ارزش کانال هم بالاتر می‌رود و برای صاحب کانال هم اعتبار بیشتری بدست می‌آورد، اما این اعضا از کجا می‌آیند؟

مجله مهر: کانال های تلگرامی عمر زیادی ندارند، اما در همین زمان اندک توانسته‌اند مخاطبان زیادی را راضی نگه دارند و شرکت‌ها، مراکز و افراد زیادی با راه‌اندازی کانال‌های شخصی خودشان سعی در به اشتراک گذاشتن علاقه‌مندی‌ها، نقدها و اخبار روز با دیگران داشته‌اند. در این میان هرچه یک کانال اعضای بیشتری داشته باشد، بیشتر دیده می‌شود، در میان تلگرامی‌ها احترام بالاتری دارد و همچنین می‌تواند با گرفتن تبلیغ‌های مختلف هزینه‌های بالاتری هم در خواست کند.

حالا مدتی است تلگرام اقدام به حذف اکانت‌های قلابی یا فیک کرده و در ادامه با ریزش مخاطبان برخی کانال‌های اتفاقا پر اعضا روبرو شدیم. این موضوع ما را بر آن داشت تا با یکی از افرادی که شغلش همین فروش اعضا به کانال‌هاست، صحبت کنیم. او که با اکانت «کامران» فعالیت می‌کند، مهندسی عمران خوانده، اما از طریق اینترنت امرار معاش می‌کند. گفت و گوی تلگرامی ما هم در میانه روز و زمانی که مشغول کار بود، انجام گرفت:

مجله مهر: افزایش عضو تلگرام به چه صورت انجام می‌شود، از طریق شماره‌های مجازی است؟

کامران: ببینید سوالات تخصصی را جواب نمی‌دهم. ببخشید.

مجله مهر: برای این کار به چه تخصص‌هایی نیاز است و اصلا خود شما چه تخصص و تحصیلاتی دارید؟

کامران: من فوق لیسانس عمران دارم. از آن‌جایی که همه برنامه‌هایی که در بازار برای افزایش عضور وجود دارد، کلاهبرداری است، خودم برنامه‌ای نوشتم و با آن کار می‌کنم. به همین دلیل به مدت یک سال است نه کسی را بلاک کرده‌ام و نه آی‌دی خودم را تغییر داده‌ام. تا به حال سر کسی کلاه نگذاشته‌ام و اعضایی هم که به کانال‌ها اضافه می‌کنم، همیشگی هستند و پاک نمی‌شوند. این در حالی است که قلابی‌ها پاک می‌شوند.

مجله مهر: اعضای کانال‌های دیگر با چه انگیزه‌ای به شما سفارش کار می‌دهند؟

کامران: برای خود ما هم در ابتدای کار جالب بود، چون واقعا عضو مجازی در دنیای مجازی خیلی مسخره است، اما ماجرا بیشتر چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن است.

مجله مهر: یعنی کسب درآمد نمی‌کنند؟

کامران: شاید بهتر باشد بگوییم رویای کسب درآمد. چون خود من با کانال ۸۰K چقدر می‌توانم درآمد داشته باشم که بعضی‌ها با ۱K یا ۲K می‌خواهند به نتیجه برسند.

مجله مهر: غالبا چه کانال‌هایی مشتری شما هستند؟

همه مدل داشتم، اما بیشتر موسیقی و فروشگاهی هستند.

مجله مهر: چقدر درآمد داری؟ شغلت همین است؟

کامران: حقوقم از مهندسی عمران بیشتر است و یک مهندس عمران به شکل متعارف ماهی چهار میلیون تومان درآمد دارد.

مجله مهر: از مشتری‌هایی که امروز داری، کدام یک بیشترین تعداد اعضا را دارد؟

کامران: کانال‌هایی با ۴۰K یا ۲۰K دارم.

مجله مهر: با این حساب من حالا می‌توانم با n میلیون صاحب یک کانال ۱۰۰ هزارتایی باشم و بعد هم با تبلیغ ۱۰۰ هزار تومانی ظرف یک ماه برگشت سرمایه داشته باشم.

کامران: نه، این طور نیست. موضوع مهم در این کار اعتبار است. من روزانه بالای ۳۰۰ مراجعه کننده دارم که می‌خواهند گروه ثبت کنند، خیلی از آن‌ها سنین ۱۶ تا ۲۳ سال هستند و حتی ممکن است کارت اعتباری نداشته باشند.

مجله مهر: از هم‌صنفی‌هایت بگو... خودت می‌گویی کلاه سر مردم نمی‌گذاری، پس بقیه چطور این کار را می‌کنند؟

کامران: در این باره من مطلبی را نوشتم و منتشر کردم و در آن دراین باره توضیح دادم که بعضی افراد سودجو و مریض به بهانه افزایش اعضای کانال تلگرام ان از شما درخواست می‌کنند که آنها را ادمین کانال کنید تا برای شما افزایش اعضا بدهند به هیچ وجه این پیشنهاد را قبول نکنید و هیچگاه اشخاص غریبه را ادمین کانال خود نکنید. دوست بنده کانال ۱۰۰K را همینطوری از دست داد .

عده افراد سودجو و به اصطلاح هکر اقدام به فروش نرم افزار فیک یا افزایش ممبر می‌کنند با هزینه های بسیار پایین که اکثر این برنامه بعد از اینکه توسط خیلی از دوستان بر روی گوشی یا pc نصب شده نرم افزارهای هک بوده و کل اکانت و کانالهای آنها به باد رفته است. دوستان از همه شما خواهش می‌کنم در زندگی قبل از هر کاری کمی تعقل و فکر کنید مطمئنا کسی که به شما پیشنهاد نرم افزار افزایش ممبر می‌دهد با قیمت مثلا ۲۰ هزار تومن، خوب اگر این نرم افزار سالم باشد که راحت می‌تواند سفارش بگیرد و افزایش اعضا داشته و ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان هم درآمد داشته باشد،  چرا باید این نرم افزار را به شما با قیمت اندک بفروشد؟ پس مطمئنا این شخص یا کلاهبردار است یا هکر.

من دیگر باید بروم، چون در روز ۱۴ ساعت کار می‌کنم و باید در هر دقیقه درآمد داشته باشم.

مجله مهر: سوال آخر، چرا الان کانال‌ها ریزش اعضا دارند؟

کامران: این ریزش به دو علت اتفاق می‌افتد، یکی استفاده از اعضای فیکی که بین چند نفر مشترک بوده است و یک نفر بقیه را بیرون انداخته است، برای من اعضای خودم هستند و به همین دلیل چنین اتفاقی نمی‌افتد. علت دوم این است که وقتی شما با یک ممبر فیک یا حتی واقعی به مدت یک ماه آنلاین نشوید، تلگرام اکانت را حذف می‌کند و من چون این موضوع را می‌دانستم، هر هفته با همه اعضا آنلاین می‌شدم. به همین دلیل اعضایی که من به کانال‌ها اضافه کرده‌ام، ریزش نداشته، نهایتا ۱ الی ۲ درصد. حتی شما هم با آی‌دی خودتان یک ماه آنلاین نشوید، تلگرام آن را حذف می‌کند.

مجله مهر: اسم کامل‌تان را بزنیم؟ یا کامران یا ناشناس؟

کامران: هرکدوم مایل هستید، برای من فرقی ندارد، من که کامران نیستم! :)



:: برچسب‌ها: افزایش اعضای کانال تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر


معظمی: از آمادگی بالایی برخوردارم
ملی پوش دوچرخه سواری گفت:آمادگی بالایی دارم اما با توجه به اینکه باید برای تور المپیک ریو آماده شوم با قدرت تمام در تور چین شرکت نمی کنم.
 آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:تمرینات در سرعین از شرایط خوبی برخوردار بود در این مدت باقی مانده تا المپیک تمام  تلاشم را می کنم تا به اوج آمادگی برسم البته منتظر کمیته فنی هستیم تا اسامی نفرات منتخب برای حضور در المپیک را اعلام کند.
 
وی افزود:در تور چین خیلی علاقمند بودم که تمام تلاشم را به کار گیرم اما چون سال المپیکی است نمی توانم زیاد خودم را خسته کنم زیرا در المپیک کم خواهم آورد،بنابراین باید محتاطانه عمل کنم.
 
معظمی گودرزی در ادامه بیان کرد:تاکنون سال پر کار و سختی را پشت سر گذاشتم می توانم بگویم در کل سال شاید 10 روز درمنزل بودم.
 
وی در خصوص تیم باشگاهی که مقررشده با آن در تور کینگ هایلگ شرکت کن



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل سینا مشهد

هتل سینا مشهد

عکس های هتل سینا مشهد

نرخ رزرو هتل سینا مشهد

هتل سینا مشهد

ورودی ها



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان پگاه مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان پگاه مشهد

ادرس و تلفن هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ،  نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان پگاه مشهد در خیابان امام خیابان دانش شرقی ۱۵ پشت هتل صدررضا واقع شده است که بعد از ۱۲ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد. و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

 

هتل آپارتمان پگاه مشهد
هتل آپارتمان پگاه مشهد
هتل آپارتمان پگاه مشهد

ورودی ها



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان پریناز مشهد

رزرو هتل آپارتمان پریناز مشهد
خدمات و امکانات هتل آپارتمان پریناز مشهد
هتل آپارتمان پریناز مشهد

هتل آپارتمان پریناز مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان پریناز مشهد در خیابان امام رضا۱۰بعد از چهار راه سوم واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با کادری مجرب و امکاناتی بسیار خوب  اماده  پذبرایی اط شما مهمانان گرامی می باشد



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان برج مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان برج مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان برج در خیابان امام رضا ۸ در مشهد واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و این هتل اپارتمان با محیطی زیبا و آرامش بخش به همراه کادری مجرب اماده پذیرایی شما مهمانان گرامی می باشد.

هتل آپارتمان برج مشهد
هتل آپارتمان برج مشهد
هتل آپارتمان برج مشهد


:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان هزارویک مشهد

هتل آپارتمان هزارویک مشهد

نرخ رزرو تور هتل آپارتمان هزارویک مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان هزارویک مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان هزارویک مشهد

هتل آپارتمان هزارویک مشهد

هتل آپارتمان هزارویک مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خشکشویی دارا میباشد.

هتل آپارتمان هزار و یک شب مشهد، از هتل های با سابقه و قدیمی مشهد است که در خیابان امام رضا ۸ واقع شده و دسترسی مناسبی بصورت پیاده به حرم دارد. هتل آپارتمان ۱۰۰۱ شب مشهد دارای ۲۵ واحد اقامتی می باشد که ۹ واحد سوئیت و ۱۶ واحد یک خوابه است



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان سعید مشهد

هتل آپارتمان سعید مشهد

امکانات خدمات هتل آپارتمان سعید مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان سعید مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان سعید مشهد

هتل آپارتمان سعید مشهد

هتل آپارتمان سعید مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ، لاندری را دارا میباشد.

هتل سعید  مشهد  که از هتل آپارتمان های مشهد است مجهز به اتاق ۲تخته, آپارتمان ۳ خوابه, آپارتمان ۱ خوابه است و جزو هتل های ارزان قیمت مشهد محسوب می شود . آدرس هتل آپارتمان سعید مشهد : مشهد – خیابان امام رضا – کوچه فروزان – چهار راه سوم می باشد و با کادری مجرب پذیرای شما مهمانان گرامی مباشد



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان روشن مشهد

هتل آپارتمان روشن مشهد

نرخ رزرو تور هتل آپارتمان روشن مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان روشن مشهد

هتل آپارتمان روشن مشهد

هتل آپارتمان ابریشم مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس  را دارا میباشد.
هتل آپارتمان روشن مشهد در خیابان امام رضا ۳ واقع شده است که بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با  کادری مجرب پذیرای شما مهمانان گرامی می باشد

 

هتل آپارتمان روشن مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر
  خدمات مورد نیاز شما * نرخ مناسب شما * * نرخ مناسب شما *

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

نرخ رزرو تور هتل اشراق مشهد

ادرس و تلفن هتل اشراق مشهد

امکانات و خدمات هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ،آسانسور ، صندوق امانات ،کافی شاپ ،نمازخانه ، تاکسی سرویس ،لاندری ، سونا و جکوزی   را دارا میباشد

هتل اشراق مشهد یکی از هتل های ۳ ستاره مشهد می باشد که در خیابان آخوند خراسانی واقع شده است و فاصله این هتل تا حرم مطهر ۲۰ دقیقه پیاده روی است .این هتل دارای کادری مجرب و با محیطی زیبا آماده پذیرایی از شما مهمانان گرانقدر می باشد .

  

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

امکانات و خدمات هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

نرخ رزرو تور هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد با فاصله­ای در حدود کمتر از ۱۲ دقیقه تا حرم مطهر رضوی واقع در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه­های اصلی منتهی به حرم مطهر با دسترسی عالی به فرودگاه بین­المللی مشهد و ایستگاه قطار و پایانه مسافربری و ایستگاه­های مترو و تاکسی و اتوبوس­های BRT جهت مراجعه میهمانان محترم به مکان­های زیارتی سیاحتی و پارک­ها و بازارهای مشهد موقعیت مناسبی را دارا می­باشد.
هتل آپارتمان قصرسفید مشهدهتل آپارتمان قصرسفید مشهد
هتل آپارتمان قصرسفید مشهد دارای ۸ واحد آپارتمان یک خوابه و ۸ واحد سوئیت می­باشد که در واحدهای یک خوابه آن افتخار پذیرایی ۵ نفر و در واحدهای سوئیت آن مفتخر به پذیرایی ۳ نفر میهمان می­باشیم و در طراحی دکوراسیون داخلی آن سعی شده است با استفاده از روانشناسی رنگها از رنگ های شاد و گرم که محیطی آرام و دلپذیر را تداعی می نماید استفاده شود به نحوی که در سرویس های بهداشتی از چهار رنگ فصل که سبز ( نمادی از بهار )، زرد ( نمادی از تابستان) ، نارنجی ( نمادی از پاییز )و سوسنی ( نمادی از زمستان) می باشد استفاده گردیده و در هر واحد نگاه طراح و دیزاینر مجموعه به نوعی رعایت دیدگاه ایجاد فضای شاد و باز بوده و در رنگ دیوارها و طرح کاغذ دیواری و پوسترها حتی انتخاب طرح تابلوهای دیواری آن نیز این تنوع و نگاه رعایت شده و این موضوع تا بدانجا پیش رفته که هیچ کدام از واحدها طرح و رنگ کاغذ دیواری هایشان با اتاق دیگر یکسان نمی باشد و در ۱۶ واحد این مجموعه اقامتی ۱۶ طرح و رنگ مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی آن مشهود است .

سیستم­های سرمایشی و گرمایشی این مجموعه از نوع اسپیلت­های گرمایشی و سرمایشی می­باشد همچنین سرویس­های بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون­های LCDHDMI “۳۲ و تشک­های طبی اینترنت WIFI رایگان و رستوران و کافی­شاپ و لاندری و سانترال و ارائه پک بهداشتی و هتلی برای هر میهمان گرامی از دیگر خدمات این مجموعه تازه افتتاح شده می­باشد.

* پک بهداشتی هتلی شامل ملحفه، روبالشی، شامپو، صابون، دستمال کاغذی، حوله دستی و حمام و دمپایی حوله­ای که همگی به صورت وکیوم می­باشد، ارائه می­گردد.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان سام مشهد

هتل آپارتمان سام مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان سام مشهد

امکانات و خدمات هتل آپارتمان سام مشهد

ادرس هتل آپارتمان سام مشهد

نظرات مردم هتل آپارتمان سام مشهد

هتل آپارتمان سام مشهد

هتل آپارتمان سام مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ،پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،آسانسور ، کافی شاپ ،نمازخانه ،لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس ، ماهواره  را دارا میباشد.
در سال ۱۳۸۹ هتل آپارتمان سام مشهد افتتاح گردید. این هتل از جمله هتل های مشهد است که در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است.هتل آپارتمان سام مشهد دارای اتاق های دو تخته و سه تخته وچهارتخته و آپارتمان های یک خوابه است و جز هتل آپارتمانهای ۳ ستاره مشهد میباشد.این هتل آپارتمان در موقعیت مکانی عالی و دسترسی به اماکن دیدنی و مراکز خرید با بهترین خدمات آماده پذیرایی از مهمانان محترم است.

 

هتل آپارتمان سام مشهد

تور مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل المپیا مشهد

نرخ رزرو هتل المپیا مشهد

خدمات و امکانات هتل المپیا مشهد

نظرات مردم هتل المپیا مشهد

 

 

 

هتل المپیا مشهد در سال ۱۳۹۰ همزمان با ولادت امام رضا (ع) افتتاح و با فاصله ای کمتر از ۶۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است… از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی  متعدد و متنوع  نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد…
همچنین این هتل مجهز به آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری،و سایر امکانات بر اساس استانداردها بطور ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان عزیز می باشد.

آدرس : مشهد مقدس – خیابان امام رضا(ع) ۸ – نبش چهارراه دوم



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد

نرخ رزرو هتل صدر مشهد

خدمات و امکانات هتل صدر مشهد

نظرات مردم هتل صدر مشهد

تلفن و اردس هتل صدر مشهد

 

هتل صدر مشهد  ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون   پارکینگ ،لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، آسانسور ، صندوق امانات ،یخچال  ،  نمازخانه ، لاندری  ، رستوران ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس  ، کافی شاپ را دارا میباشد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  ۱۴۸ واحد است که دارای ۱۶ سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها ۲۵۰ نفر می باشد. فاز ۱ هتل صدر مشهد در سال ۱۳۵۷ و فاز ۲ آن حدود ۷سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.این هتل در نزدیکی مراکزخرید از جمله برج تجاری آلتون و مجتمع زیست خاور واقع شده است.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان جمکران مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان جمکران  مشهد
امکانات و خدمات هتل آپارتمان جمکران  مشهد
تلفن و ادرس هتل آپارتمان جمکران  مشهد
نظرات مردم هتل آپارتمان جمکران  مشهد
هتل آپارتمان جمکران  مشهد

هتل آپارتمان جمکران  مشهد ، یکی از هتل آپارتمان های  مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون   لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، آسانسور ، کافی شاپ ،،صندوق امانات ،یخچال  ،  نمازخانه ، خدمات خانه داری ، تاکسی سرویس ، کاقی نت را دارا میباشد.

هتل جمکران مشهد از آن دسته از هتل های مشهد است که با توجه به اینکه در رده ۲ ستاره هتل آپارتمان های مشهد قرار دارد  اما امکانات نسبتا خوبی به مهمانان خود ارایه می دهد . این هتل با فاصله کمتر از ده دقیقه تا حرم مطهر واقع شده است و  آدرس هتل جمکران مشهد خیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۳ می باشد .

 

هتل آپارتمان جمکران  مشهد

 

هتل آپارتمان جمکران  مشهد

هتل آپارتمان جمکران  مشهد

 

 

هتل آپارتمان جمکران  مشهد

هتل آپارتمان جمکران  مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان فولادی مشهد

هتل آپارتمان فولادی مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان فولادی

امکانات و خدمات هتل آپارتمان فولادی

تلفن و ادرس هتل آپارتمان فولادی روی نقشه

هتل آپارتمان فولادی مشهد

هتل آپارتمان فولادی مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ، رستوران  ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان فولادی در خیابان امام آخوند خراسانی بین خیابان آخوند خراسانی ۱۹ و ۲۱ واقع شده است که بعد از ۱۰دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با کادری مجرب اماده پذیرایی از شما مهامانان گرامی میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

خدمان امکانات هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

وضعیت اتاق ها و نظرات مردم درباره هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ، رستوران  ، صندوق امانات ، کافی نت ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان کیش بافان در خیابان امام رضا ۸ واقع شده است که بعد از ۸ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان گل گندم مشهد

هتل آپارتمان گل گندم مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان گل گندم مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان گل گندم مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان گل گندم مشهد

هتل آپارتمان گل گندم مشهد

هتل آپارتمان گل گندم مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ، رستوران  ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان گل گندم در نزدیکی ترمینال امام رضا۶۴ واقع شده است و با  دسترسی به خطوط بی ار تی ( سامانه اتوبوس های سریع و سیر)آماده خدمت رسانی به زائرین می باشد مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

هتل آپارتمان گل گندم مشهد



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

نظرات مشتریان هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد  ، یکی از هتل آپازتمان های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون  لابی ،  تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق ،صندوق امانات را دارا میباشد.
آپارتمان خلیج فارس در خیابان امام رضا ۲ واقع شده است که بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد

ورودی ها



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان مهاجر مشهد

هتل آپارتمان مهاجر مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان مهاجر مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان مهاجر مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان مهاجر مشهد

نظرات مشتریان هتل آپارتمان مهاجر مشهد

هتل آپارتمان مهاجر مشهد

هتل آپازتمان مهاجر مشهد  ، یکی از هتل آپازتمان های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون رستوران، پارکینگ ،آسانسور ، لابی ،  تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق ،صندوق امانات را دارا میباشد.

هتل آپارتمان مهاجر در خیابان امام رضا  کوچه چهنو ۵ واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

هتل آپارتمان آجیلیان مشهد  ، یکی از هتل آپارتمان های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون رستوران، پارکینگ ،آسانسور ، لابی ،  تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق ،صندوق امانات را دارا میباشد.

هتل آپارتمان آجیلیان دارای اتاقهای یک خوابه در خیابان امام رضا عنصری ۹ واقع شده است که بعد از ۱۳ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد.

 

هتل آپارتمان آجیلیان مشهد هتل آپارتمان آجیلیان مشهد هتل آپارتمان آجیلیان مشهد

ورودی ها



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل نگین مشهد

هتل نگین مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل نگین مشهد

تلفن و ادرس هتل نگین مشهد

خدمات و امکانات هتل نگین مشهد

هتل نگین مشهد

هتل نگین مشهد  ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون رستوران ، کافی شاپ ،  پارکینگ ، آسانسور ، لابی ، تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق  ، صندوق امانات  را دارا میباشد.

هتل نگین مشهد در خیابان طبرسی واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل پرستاره مشهد

تلفن و ادرس هتل پرستاره مشهد

خدمات و امکانات هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره مشهد  یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون رستوران ،کافی شاپ ،خشکشویی،  پارکینگ ،آسانسور ، لابی ،  تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق ،صندوق امانات را دارا میباشد.

هتل پر ستاره  مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که بعد از۱۵  دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.ابن هتل دارای آپارتمان و سوئیت می باشد و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل حافظ مشهد

هتل حافظ مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل حافظ مشهد

امکانات و خدمات هتل حافظ مشهد

تلفن و ادرس هتل حافظ مشهد

هتل حافظ مشهد

هتل حافظ مشهد  ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری  چون رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ ،آسانسور ، لابی ،  تاکسی سرویس ، اینترنت داخل لابی ،اینترنت داخل اتاق ،صندوق امانات را دارا میباشد

هتل حافظ مشهد دارای اتاق های دو و سه و چهار تخته میباشد که در خیابان اندرزگو واقع شده است که بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.

هتل حافظ مشهد چند ستاره است

نرخ رزرو اتاق در هتل حافظ مشهد

نرخ رزرو اتاق دو شب و سه روز هتل حافظ مشهد

نرخ رزرو اتاق برای یک نفر هتل حافظ مشهد

نرخ رزرو اتاق دو تخته در هتل حافظ مشهد



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

تور هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

رزرو هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

تلفن و ادرس هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد

 

هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران،  آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ،کافی شاپ ، خدمات خانه داری ،صندوق امانات ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.
هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد  در میدان بیت المقدس جنب بازار رضا واقه شده است و اقامت خوب و دلنشین رو در واحد اقامتی آل احمدی تازه بازسازی شده تجربه کنید از محاسن این هتل نزدیک بودن آن به حرم مطهر که با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی میتوانید به حرم مطهر مشرف شوید این هتل ۱۱ واحد آپارتمان ۱ خوابه دارای تراس رو به حرم دارد.و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.

 

هتل واحد اقامتی آل احمدی مشهد



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان ویستا مشهد

هتل آپارتمان ویستا مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان ویستا مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان ویستا مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان ویستا مشهد

هتل آپارتمان ویستا مشهد

هتل آپارتمان ویستا مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون  آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه کافی شاپ ، خدمات خانه داری ،صندوق امانات ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل اپارتمان ویستا مشهد واقع در خیابان گلستان شرقی با کادری مجرب و اموزش دیده و اماده پذیرایی از زائرین امام رضا (ع) میباشد.این هتل داراری رستوران بسیار شیک و اتاق های مجلل در چندین طبقه و امکانات کامل رفاهی فضای مناسبی برای اقامت مهمان های گرامی فراهم کرده است و فاصله تا حرم ۴۵ دقیقه پیادروی و چهار سرویس رایگان به حرم می باشد و فاصله تا فرودگاه و راه آهن ۱۵ دقیقه با خودرو می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان یزد مشهد

هتل آپارتمان یزد مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان یزد مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان یزد مشهد

امکانات و خدمات هتل آپارتمان یزد مشهد

هتل آپارتمان یزد مشهد

هتل آپارتمان یزد مشهد در ۶ طبقه و با تمام امکانات رفاهی در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد مقدس و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا ( ع ) با فاصله کمتر از ۵ دقیقه ( ۲۰۰ متر ) پیاده احداث گردیده است . مدیریت و پرسنل هتل ضمن خوش آمدگویی سفر خوش و خاطره انگیزی را در مشهد مقدس و همچنین اقامتی دلنشین را در هتل آپارتمان یزد برای شما مهمانان گرامی آرزو می نماید .

هتل آپارتمان یزد مشهد در ۶ طبقه و با تمامي امكانات مدرون وپيشرفته در يكي از بهترين نقاط شهر مشهد مقدس و در نزديكي حرم مطهر امام رضا (ع) با فاصله كمتر از ۵ دقيقه پياده احداث گرديده است.

لابی  هتل آپارتمان یزد مشهد

لابي هتل آپارتمان یزد با امكاناتي همچون مبلمان راحتي , مطبوعات , كتابخانه باز و مكان مطالعه  براي شما ميهمانان گرامي محطي آرام و فضايي دل انگيز را فراهم نموده است.
این مجموعه شامل ۳۰ واحد اقامتی ، شامل سوئیت ، آپارتمان یک خوابه و آپارتمان دو خوابه بوده که دارای تجهیزات کامل آپارتمانی ماهواره و سیستم تهویه مطبوع در سطح گسترده می باشد .

امکانات :  هال دارای ۲ تخت ، کاناپه تخت خوابشو،  حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، آشپزخانه با امکانات کامل ، تلویزیون ، شبکه های خبری ماهواره ، سیستم گرمایشی وسرمایشی ، ظرفیت اتاق ۲ نفر قابل افزایش تا ۳ نفر

امکانات : دارای یک اتاق خواب ۳ یا ۴ تخته ، هال ، کاناپه تخت خوابشو،  حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، آشپزخانه با امکانات کامل ، تلویزیون ، شبکه های خبری ماهواره ، سیستم گرمایشی وسرمایشی ، ظرفیت اتاق ۳ یا ۴ نفر قابل افزایش تا ۴ یا ۵ نفر

جهت رزو می توانید حداقل ۱۰ رزو قبل از مسافرت به مشهد مقدس با هتل هماهنگی های لازم را انجام دهید .

آدرس : مشهد مقدس – چهارراه شهدا – خیابان آزادی – کوچه جنب هتل الغدیر – ۳۰۰ متر داخل کوچه هتل آپارتمان یزد



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان شهاب مشهد

هتل آپارتمان شهاب مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان شهاب مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان شهاب مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان شهاب مشهد

هتل آپارتمان شهاب مشهد

هتل آپارتمان شهاب مشهد با محیطی آرام و دلنشین و پرسنلی با تجربه آماده پذیرائی از شما میهمانان گرامی و زائرین محترم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) میباشد.

این مجموعه دارای ۱۶ واحدآپارتمان۲ خوابه و۴ واحد سوئیت۲تخته و لابی دلنشین، رستوران،وب کیوسک کافی شاپ آرام و مجهز به پارکینگ خصوصی آماده عقد قرارداد با کلیه ارگانها و نهادها و آژانسهای معتبر میباشد.

مدیریت : علی نیک کیش

لابی هتل آپارتمان شهاب آرام و دلنشین و کامل ازنظر امکانات مجهز به کافه تریا و رستوران

وب کیوسک بانکی خدماتی و باجه شارژ موبایل

هتل آپارتمان شهاب مشهد

 

 

 

 

 

 

رستوران آزاد هتل آپارتمان شهاب با محیطی آرام و دلنشین آماده پذیرائی از شما میهمانان عزیز میباشد.در ضمن هتل آپارتمان شهاب دارای رستوران سنتی هم میباشد ودرصورت انتخاب شما عزیزان غذای دلخواهتان در آنجا سرو میگردد.نوش جانتان

هتل آپارتمان شهاب مشهد



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل رویا مشهد

هتل رویا مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل رویا مشهد

امکانات و خدمات هتل رویا مشهد

تلفن و ادرس هتل رویا مشهد
هتل رویا مشهد

هتل رویا مشهد با بهره گیری از معماری مدرن و سنتی بر اساس استانداردهای روز دنیا سر انجام در سال ۱۳۹۳ با نوکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر افتتاح گردید. این هتل با زیربانیی به مساحت بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در ۵ طبقه دارای امکانات رفاهی و آماده پذیرائی از زائرین محترم می باشد ، فاصله هتل رویا تا حرم مطهر ۱۵ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با اتومبیل می باشد. از دیگر مزایای این هتل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس BRT حرم مطهر و ایستگاه مترو جهت دسترسی به بازارها و دیگر نقاط تفریحی می باشد.

عکس اتاق های هتل رویا مشهد

هتل رویا مشهد

امکانات
سرویس ها و خدمات

اینترنت وایرلس
در لابی و رستوران بصورت رایگان
صبحانه بوفه
برای تمامی میهمانان
سرویس چای رایگان
بصورت ۲۴ ساعته
رستوران زیبا و دلنشین
با سه شیفت کاری
خدمات لاندری
بصورت نیمه وقت
سرویس روزانه اتاق ها
به درخواست مهمان
تاکسی سرویس
بصورت ۲۴ ساعته

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان بهاران مشهد

هتل آپارتمان بهاران مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان بهاران مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان بهاران مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان بهاران مشهد

تور هتل آپارتمان بهاران مشهد

نظرات مردم هتل آپارتمان بهاران مشهد

هتل آپارتمان بهاران مشهد
هتل آپارتمان بهاران مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون  آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ،صندوق امانات ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان بهاران یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر هست که با ۵ دقیقه پیاده روی میتوانید به حرم امام رضا (ع) مشرف شوید.این هتل اپارتمان با ارائه خدمات کامل و قیمت بسیار مناسب آماده میزبانی از زائران محترم شهر مقدس مشهد را دارد.هتل آپارتمان بهارن دارای اتاق های دو تخته.سه تخته .چهار تخته و پنج تخت با ظرفیت برای ۶ نفر را دارد. فاصله تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه و راه آهن ۲۰ دقیقه می باشد



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان الهیه مشهد

هتل آپارتمان الهیه مشهد

نرخ ررو اقامت هتل آپارتمان الهیه مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان الهیه مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان الهیه مشهد

نظرات مردم هتل آپارتمان الهیه مشهد

هتل آپارتمان الهیه مشهد

هتل آپارتمان الهیه مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون  آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، کافی نت ، خدمات خانه داری ،صندوق امانات ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان الهیه یک هتل یک ستاره واقع در خیابان امام رضا ۸ در بهترین نقطه از شهر مقدس مشهد همجوار با حرم مطهر و مراکز خرید واقع شده است و با فاصله ای کمتر از ۸ دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر آماده پذیرایی از میهمانان علی ابن موسی الرضا (ع ) می باشد .

هتل آپارتمان الهیه مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان افتخار

هتل آپارتمان افتخار

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان افتخار

تلفن و ادرس هتل آپارتمان افتخار

امکانات و خدمات هتل آپارتمان افتخار

هتل آپارتمان افتخار

هتل آپارتمان درجه یک افتخار با موقعیتی مناسب و با فاصله ۷۰۰ متر تا حرم امام رضا(ع) همزمان با تحویل سال نو ۱۳۹۳و فصل بهار آغاز بهکار نمود. این مجموعه در فاصله ۵۰ متری از بازار رضا و۱۰۰ متری از پارک و فضای سبز قرار گرفته و دارای ۲۸ واحد تک خوابه ,۴تخته و ۵ تخته با ظرفیت مجموعا ۱۲۶ تخت میباشد.

رستوران با ظرفیت ۹۰ صندلی و با ارائه انواع غذاها با کیفیتی مطلوب انتخابی در خدمت شما میباشد.

هتل مجهز به لاندری و آسانسور۱۳ نفره و همچنین اینترنت وایرلس در طبقات جهت رفاه حال مسافرین نیز می باشد.

ادرس هتل افتخار مشهد :

 خیابان امام رضا-دانش شرقی ۱۲-نبش شهید رجب زاده۱۱ مشهد ایران

هتل آپارتمان افتخار هتل آپارتمان افتخار

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان عرشيان

هتل آپارتمان عرشيان

نرخ رزرو خدمات هتل آپارتمان عرشيان

تلفن و ادرس هتل آپارتمان عرشيان

امکانات و خدمات هتل آپارتمان عرشيان

 

هتل آپارتمان عرشيان

هتل آپارتمان عرشيان ، در محيطي آرام و زيبا با فاصله ي زماني اندك با ترمينال و فرودگاه ، واقع در بلوار امام رضا (ع) نزديك به حرم مطهر امام هشتم شيعيان مي باشد .

دسترسي راحت به خطوط بي آر تي و مترو ، پمپ بنزين و كارواش ، بيمارستان و درمانگاههاي تخصصي و شهربازي از ويژگيهاي مكاني اين مجموعه است كه امنيت خاطر و آسودگي ميهمانان گرامي را برآورده مي سازد .

هتل آپارتمان عرشيان داراي سوئيتهاي سه و چهارتخت ، واحدهاي يكخواب چهار تخت و دوخواب شش تخت با چيدماني زيبا مي باشد كه امكان استراحت و آرامشي رويايي را فراهم مي سازد. عرشيان  با برخورداري از سيستم اينترنت وايرلس ، سالن غذاخوري ، پاركينگ اختصاصي ، تهيه و رزرو بليتهاي قطار و هواپيما اقامتي به ياد ماندني را براي شما عزيزان رقم خواهد زد.

هتل آپارتمان عرشيان مشهد ، با مديريتي هوشمند و پرسنلي فرهيخته افتخار دارد كه ميزبان زائرين محترم بارگاه ملكوتي امام رضا (ع) مي باشد.

هتل آپارتمان عرشيان

 

مشهد خيابان امام رضا (ع) – امام رضا ۴۶ – نبش چهارراه اول

ورودی ها



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل گل سرخ مشهد

امکانات و خدمات هتل گل سرخ مشهد

تلفن و ادرس هتل گل سرخ مشهد

تور هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

مجموعه هتل گل سرخ مشهد افتخار دارد از سال ۱۳۷۵ میزبان زائرین علی ابن موسی الرضا علیه الاف التحیه و السلام باشد. در طول این مدت این مجموعه تمامی سعی خود را در میزبانی هر چه بیشتر از این مشتریان گرامی را داشته است و امید است که این خدمتگزاری ها مورد قبول آن حضرت واقع گردد.

هتل گل سرخ مشهد

این روزها، کافی شاپ ها تبدیل به مکانی جهت نشستن، فکر کردن، دورهمی های دوستانه، گپ زدن و حتی مکانی دنج جهت برگزاری جشن های تولد با تعداد کم و یا جشن های فارغ التحصیلی شده اند. حتی در برخی موارد دیده شده که زوج های جوان نیز به این مکان مراجعه می کنند و خاطرات زیبایی را برای خویش در ذهن ثبت می کنند.

هتل گل سرخ مشهد

لابی که به منزله قسمت ورودی و مدخل هتل تلقی می‌شود، خود شامل قسمت عمده‌ای از تأسیسات و محل استقرار بسیاری از تشکیلات ضروری هتل می‌باشد. میهمان یا مسافر، در ابتدای ورود، خود را در محوطه لابی می‌بیند و با یک نظر اجمالی به اطراف و جوانب خود، به درجه اهمیت و وضعیت هتل پی می‌برد و با یک دید کامل و دقیق، از مشخصات و موقعیت هتل آگاه می‌شود و احساس می‌کند که هتل از نظر کیفیت کلی در چه منزلتی قرار دارد و از آنچه که در بدو ورود می‌بیند، می‌تواند استنباط کند که قسمت‌های ناپیدای هتل یعنی اتاق‌ها و غیره در چه حال و وضعی است و آیا قابل پسند و جای دلخواه و مطلوب هست یا خیر، و بدون تردید و معطلی تصمیم می‌گیرد که آیا می‌تواند در این هتل ایامی را به فراغت بگذراند یا خیر؟ و می‌فهمد آنچه را که می‌جسته است یافته، یا خیر.

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

سرویس دهی ۲۴ ساعته

اتاق ملاقات

رستوران

راهنمای بین الملل

سینما خانواده

استخر

راهنمای بلیط پرواز

پارکینگ



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

هتل آپارتمان نجف مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

ادرس هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد در ۶ طبقه و با تمامی امکانات مدرن و پیشرفته در یکی از بهترین نقاط شهر مقدس مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) احداث گردیده است .

مدیریت و پرسنل هتل ضمن خوش آمدگویی ، سفری خوش و خاطره انگیز را در مشهد و همچنین اقامتی دلنشین را در هتل آپارتمان نجف اشرف برای شما میهمانان گرامی آرزو می نمایند .

آدرس  :  ایران / مشهد / خیابان امام رضا (ع) / خیابان دانش شرقی ۸
لابی :

لابی هتل آپارتمان نجف اشرف با امکاناتی همچون مبلمان راحتی ، مطبوعات ، کتابخانه باز و مکان مطالعه ، کافی شاپ و کافی نت برای شما میهمانان گرامی محیطی آرام و فضایی دل انگیز را فراهم نموده است .

رستوران :

رستوران هتل آپارتمان نجف اشرف با محیطی آرام و ظرفیت ۸۰ نفر و با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب همراه با متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرتگی آماده ارائه بهترین و مطلوبترین سرویسها به شما عزیزان می باشد



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد