نوشته شده توسط : ابینه سیر

برجهای طلایی کیش



|موقعیت و مشخصات عمومی پروژه | 

موقعیت پروژه :  واقع در نوار ساحلی، سیاحتی جزیره زیبای کیش بین میدان مرجان و پارس

مساحت زیر بنای کل پروژه : 57000 مترمربع   |   مساحت زمین :  15350مترمربع

نوع سازه: اسکلت فلزی پیچ و مهره ای با دیوارهای حائل و برشی  و سقف کامپوزیت (متناسب با آب و هوای جزیره)

مساحت فضاهای خدماتی : 25000 مترمربع

محوطه سازی و فضای سبز : 11000 مترمربع |تعداد برجها : 2 | تعداد طبقات  17

تعداد آسانسور هر برج : 5 دستگاه ( 3 دستگاه مسافر بر ، 1  دستگاه حمل بار ، 1 دستگاه خدماتی )

نوع نما : کامپوزیت آلومنیوم و شیشه طلایی | تعداد واحدها : 318 | تعداد پارکینگ : 222 واحد| تعداد انباری : 318 واحد
 

| واحدهای قابل ارائه در برجهای طلایی کیش|

سوئیت : 52 مترمربع در دو تیپ | یک خوابه : از 71 مترمربع الی 99 مترمربع در شش تیپ

دو خوابه : از 122 متر مربع الی 131 مترمربع در چهار تیپ | سه خوابه : از 154 متر مربع الی 189 مترمربع در دو تیپ

چهارخوابه : 372 مترمربع در یک تیپ
 

| امکانات ورزشی ، تفریحی و خدماتی|

دواستخر روباز در طبقه آخر مشرف به دریا و یک استخر سرپوشیده در طبقه  منفی یک

سونا و جکوزی  | سالن بدن سازی و ایروبیک  | سالن بیلیارد

رستوران و کافی شاپ | سوپر مارکت | مهد کودک

خدمات عمومی نظیر بانک ، آژانس هواپیمایی ، تاکسی سرویس و غیره

سالن اجتماعات و همایش | لابی مرکزی با طراحی خاص

برق اضطراری و سیستم اطفائ حریق | آب شیرین کن

سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل 

مجهز به دوربین مداربسته و آنتن مرکزی

طراحی فضای سبز و محوطه سازی
 

| شرایط کلی پیش فروش واحد های مسکونی برج های طلایی کیش |

شركت پارس کالای کیش شركت مادر و مجري پروژه برج های طلایی کیش با  استفاده از فناوري هاي روز جهان،پروژه های توريستي ،تجاری و مسكوني خود را آغاز کرده است.
این شرکت شرايط پرداخت مرحله دوم  پيش فروش واحدهاي مسكوني برجهاي طلايي كيش را به شرح ذيل اعلام مي نمايد.


بلوک A

50% پيش پرداخت زمان عقد قرارداد

35% پس از عقد قرارداد طي اقساط 12ماهه

10% زمان تحويل

5% زمان انتقال سند

 

بلوک C

30% پیش پرداخت زمان عقد قرارداد

55% پس از عقد قرارداد طی اقساط 24ماهه

10% زمان تحویل

5% زمان انتقال سند

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2958-021 تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: برجهای طلایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

تهران- ایرنا- آزمایشگاه فدراسیون بین المللی والیبال با بررسی ماسه ارسالی کیش برای میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی، به آن نمره عالی داد.

 

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، ایران از 25 تا 30 بهمن ماه امسال برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود که این میزبانی در صورت کسب نمره مطلوب، دو سال دیگر تمدید خواهد شد.
برای این رقابت ها چهار زمین مسابقه و یک زمین تمرین در نظر گرفته شده است که در منطقه پلاژ مردان کیش قرار دارد. ماسه زمین های والیبال ساحلی کیش در این منطقه به دلیل افزایش سنگ های مرجانی کیفیت مطلوب برای برگزاری این رقابت ها نداشت و به همین دلیل امکان دریافت تاییدیه فدراسیون بین المللی والیبال نیز برای آن وجود نداشت.
این موضوع در نشست دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال و قائم مقام منطقه آزاد کیش مطرح و قرار شد از دپوی ماسه این منطقه در کیش که شرایط بسیار مطلوبی دارد، برای زمین مسابقات استفاده شود.
مقدمات جابجایی این ماسه ها به زمین های ساحلی انجام شده است و مقداری نیز برای آزمایشگاه های فدراسیون بین المللی والیبال در کشورهای کانادا و آمریکا ارسال شد که پس از آزمایش های متعدد امتیاز عالی به دست آورد. تور کیش ارزان
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مورد روند آزمایش ماسه ها گفت: بررسی کیفیت ماسه های ارسال شده به آزمایشگاه های فدراسیون جهانی والیبال 45 روز طول کشید.
کسری غفوری خاطرنشان کرد: کیفیت ماسه های ارسالی برای زمین های ساحلی جزیره کیش در هفت بخش مورد بررسی آزمایشگاه فدراسیون بین المللی قرار گرفت که در هر بخش امتیازی به آن تعلق گرفت.
وی افزود: در نهایت امتیاز آزمایشگاه فدراسیون بین المللی والیبال به ماسه های جزیره کیش 100 بود که نمره عالی محسوب می شود و میزبانی تور جهانی والیبال در بهمن ماه از این نظر نیز تایید فدراسیون جهانی را به دست آورد.



:: برچسب‌ها: تور کیش,کیش,تور کیش ارزان,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

ظرفیت گروه‌های تلگرامی به ۱۰۰۰ نفر می رسد

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.

اربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند. افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

Telegram

 

کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با به روز رسانی جدید این برنامه می توانند ظرفیت گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به گروه های supergroups ارتقاء داده و تا ۱۰۰۰ نفر را نیز در گروه عضو کنند. این به روز رسانی از تاریخ ۱۵.۱۱.۲۲در وب سایت تلگرام منتشر شده است.

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.

 

در روزهای گذشته نیز خبری درباره استفاده گروه تروریستی داعش از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اعضای داعش از تلگرام و سایر سرویس های پیام رسان رمزگذاری شده برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند، این خبر در حالی منتشر شده بود که پیام آن نیز در توئیتر تلگرام تایید شد.

 

گروه موسوم به داعش در سال های اخیر در توئیتر فعال بوده اما این گروه تبلیغات تروریستی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام منتقل کرده بود. زیرا کانال های تلگرام به کاربرانش اجازه می دهد تا پیام هایشان را به تعداد نامحدودی از مخاطبان منتقل کنند.

 افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

تلگرام در تاریخ ۲۷ آبان ماه برابر با ۱۸ نوامبر پستی را در توئیتر خود با این مضمون منتشر کرد:« طی روزهای اخیر ۷۸ کانال مربوط به داعش به ۱۲ زبان مسدود شدند. تلگرام در ادامه آورده بود : « متاسفانه کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات و اهداف تروریستی اعضای داعش مورد استفاده قرار گرفته بودند که بر اساس گزارش های کاربران، تعدادی از این کانال ها شناسایی و مسدود شدند.»



:: برچسب‌ها: تلگرام برای کامپیوتر,تلگرام برای کامپیوتر ویندوز 8,تلگرام برای کامپیوتر ویندوز 7,دانلود تلگرام برای کامپیوتر,دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر,برنامه تلگرام برای کامپیوتر,نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر,تلگرام فارسی,تلگرام فارسی برای کامپیوتر,تلگرام فارسی برای اندروید,تلگرام فارسی برای ویندوز,تلگرام فارسی برای لب تاب,تلگرام فارسی کامپیوتر,تلگرام فارسی دانلود,تلگرام فارسی اندروید,تلگرام دانلود,تلگرام دانلود اندروید,تلگرام دانلود برای کامپیوتر,دانلود تلگرام برای اندروید,دانلود تلگرام برای سیمبین,دانلود برنامه تلگرام,دانلود تلگرام سیمبین,دانلود تلگرام برای جاوا,دانلود تلگرام جاوا,دانلود تلگرام برای ویندوز,تلگرام بی بی سی,تلگرام گروه,تلگرام گروه آشپزی,تلگرام گروه فیلم,تلگرام گروه ورزشی,تلگرام گروه جک,تلگرام گروه لینک,تلگرام پلاس,تلگرام پلاس برای کامپیوتر,تلگرام پلاس چیست,تلگرام پلاس برای آیفون,تلگرام پلاس برای ویندوز,تلگرام پلاس برای اندروید,تلگرام برای ویندوز,تلگرام برای ویندوز 8,تلگرام برای ویندوز 7,تلگرام برای ویندوز 8 , 1,تلگرام برای ویندوز xp,تلگرام برای ویندوز فون,تلگرام برای ویندوز 10,دانلود تلگرام برای ویندوز,برنامه تلگرام برای ویندوز,دانلود برنامه تلگرام برای ویندوز فون,تلگرام رادیو فردا,تلگرام اندروید,تلگرام برای اندروید,برنامه تلگرام اندروید,دانلود برنامه تلگرام اندروید,نرم افزار تلگرام اندروید,دانلود رایگان تلگرام اندروید,دانلود مسنجر تلگرام اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابینه سیر

خبرگزاری تسنیم: پایگاه اماراتی نشنال با اشاره به کاهش حجم تجارت دبی با ایران در پی تحریم های غرب نوشت: این تحریم ها به ویژه اثر زیادی بر بندر جبل علی دبی گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه اماراتی نشنال طی گزارشی نوشت: بر اساس آمار منتشر شده توسط بندر جبل علی دبی ، حجم محموله های ارسالی از ایران در این بندر سال گذشته به دلیل تحریم های وضع شده علیه این کشور، 300 هزار کانتینر کاهش یافت.
این رقم معادل محموله 16 کشتی از بزرگترین کشتی های کانتینری جهان است.
اتحادیه اروپا در ژانویه 2012، محدودویت هایی را در زمینه صادرات نفت ایران اعمال کرد و دولت آمریکا نیز در ژوئن سال گذشته، تحریم های مالی را علیه تمامی بانک هایی که با ریال ایران کار می کنند به اجرا گذاشت. این اقدامات صدمه شدیدی به بخش بانکی ایران وارد کرد.
برایان پلاموندون، اقتصاد دان ارشد موسسه آی اچ اس در این باره گفت: «تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا در ماه ژوئن، واقعا تجارت با ایران را مختل کرد و حجم مبادلات تجاری با این کشور با شیب تندی کاهش یافت.»
پیش از این، بندر جبل علی و دبی روزهای پر مشغله ای را در پیاده و سوار کردن محموله ها داشتند و 50  درصد محموله های پیاده و سوار شده در بندر جبل علی به مقصد ایران ارسال می شد.
دالیبور گوجیک، تحلیلگر تجارت دریایی موسسه آی اچ اس نیز در این باره گفت: «از نظر پیاده و سوار کردن محموله ها، دبی دروازه ورود کالا به ایران است.»
پلاموندون افزود: «ارزش مبادلات تجاری بین دو کشور رقمی غیرقابل اغماض است...در بخش تجارت غیرنفتی، ایران یکی از شرکای تجاری مهم هر از نظر واردات و هم از نظر صادرات بود.»
وی در ادامه گفت: «روابط تجاری ایران و دبی به گذشته برمی گردد. شما ایرانی هایی را می بینید که در دبی کار می کنند و کالا می فرستدند و دریافت می  کنند.»
بر اساس آمار گمرک دبی، حجم مبادلات تجاری بین ایران و دبی در سال 2012 نزدیک به یک سوم کاهش یافته و از 36 میلیارد درهم در سال قبل از آن به 25 میلیارد درهم رسیده است.
عبدالله بن دمیتان، مدیر شرکت دی پی ورلد، که مسئولیت اداره بندر جبل علی دبی را بر عهده دارد، با توجه به کاهش تحریم ها، به آینده مبادلات تجاری با ایران خوش بین است. وی می گوید: «اگر ما به جنبه مثبت چیزی که اکنون بین ایران و آمریکا دارد اتفاق می افتد نگاه کنیم، روند امور دارد بهبود پیدا می کند. ما شاهد کاهش حجم مبادلات به آهستگی بوده ایم...من معتقدم، ایران به نقطه ای باز خواهد گشت که قبلا در آن قرار داشته است و حتی فراتر از آن هم خواهد رفت.»
اما پلاموندون به اندازه بن دمیتان خوش بین نیست. وی می گوید: «مشکلات مالی فعالیت های تجاری حتی در بخش هایی که تحریم نشده اند نیز همچنان یک معضل بزرگ است. بنابراین حتی اگر ایران مجددا برای انجام تجارت آزاد اعلام شود، باز هم موانع زیادی وجود خواهد داشت.»
دمیتان افزود، به دلیل نبود تاسیسات دریایی، تجارت ایران در درازمدت همچنان از طریق بندر جبل علی امارات انجام خواهد شد.ایران بخش زیرساخت های بندری اش را توسعه نداده است...بنابراین، جبل علی همواره یک دروازه نقل و انتقال کالا به ایران بوده است و من معتقدم این روند در چند سال آینده نیز ادامه خواهد دشت.



:: برچسب‌ها: دبی,j,تور دبی,نرخ تور دبی,قیمت تور دبی,پکیج تور دبی - رزرو هتل در دبی و رزرو هتل در دبی - رزرو بلیت هواپیما برای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()